Epikouros Add-Ons

Η εφαρμογή EPIKOUROS διαθέτει μια πληθώρα από modules που σχεδιάστηκαν για να εμπλουτίσουν και να ολοκληρώσουν την πρόταση της SYSCO Α.Ε. για την αυτόματη και αποτελεσματική διαχείριση τόσο των χώρων εστίασης όσο και των αιθουσών συνεδρίων.

Εξ’ ολοκλήρου ανεπτυγμένες εφαρμογές από την SYSCO Α.Ε., δημιουργήθηκαν με εργαλεία ανάπτυξης τελευταίας τεχνολογίας και έρχονται να δώσουν λύση στο πολύπλοκο θέμα τής μηχανογράφησης της Εστίασης στο σύνολό της.

Epikouros All Inclusive Management

Σύστημα ταυτοποίησης και αναγνώρισης δικαιουμένου πελάτη ξενοδοχείου με χρήση μαγνητικής κάρτας και φωτογραφία πελάτη με δέσμευση του κάθε αντίστοιχου τιμοκαταλόγου. Έτσι, ο υπάλληλος διαφυλάσσεται από το όποιο λάθος, η επιχείρηση δεν έχει απώλειες εσόδων, ενώ τόσο η παραγωγικότητα των ανθρώπων όσο και η ποιότητα της εξυπηρέτησης παραμένουν πάντα σε υψηλά επίπεδα.

Epikouros Cashless Management

Σύστημα ηλεκτρονικού πορτοφολιού ώστε να μην κυκλοφορούν μετρητά στα ταμεία. Έτσι η επιχείρηση όχι μόνο προφυλάσσεται από λάθη και τυχόν απώλειες εσόδων αλλά έχει παρατηρηθεί και αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Epikouros Mini Bar Management

Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης των χρεώσεων του Mini Bar.

Η διαχείριση αυτή μπορεί να γίνει:

  • με ειδικό scanner χειρός με μνήμη και χρήση BarCode.
  • με PDA σε πραγματικό χρόνο.

Η επιχείρηση έτσι ελαχιστοποιεί τα διαφυγόντα κέρδη και έχει μεγαλύτερο έλεγχο στα είδη του Mini Bar.

Epikouros Membership

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών-Μελών της επιχείρησης με χρήση και μαγνητικής κάρτας. Οι πελάτες διαχωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες π.χ. Silver – Gold – Platinum και μπορούν να μαζεύουν πόντους ανάλογα με τις καταναλώσεις τους.

Με αυτοματοποιημένο τρόπο μπορεί ο πελάτης να αλλάξει κατηγορία και να κερδίσει έτσι «δώρα» όπως εκπτώσεις σε συγκεκριμένα τμήματα ή κατηγορίες καταναλώσεων (Φαγητό – Ποτό).

Epikouros Currency

Σύστημα διαχείρισης Συναλλάγματος

Hardware P.O.S.

Στην προσπάθειά μας να επιτυγχάνουμε την καλύτερη δυνατή υλοποίηση μιας συνολικής λύσης μηχανογράφησης της επιχείρησής σας, μπορούμε να σας παρέχουμε μια ολοκληρωμένη μελέτη του εξοπλισμού που θα απαιτηθεί για το όλο έργο και λύση φτιαγμένη επάνω στις δικές σας ιδιαίτερες ανάγκες και προτιμήσεις.
Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

  • Σχεδιασμός της λύσης «επί χάρτου» μέσα από συζητήσεις με τα στελέχη σας
  • Επί τόπου παρουσία μας στην επιχείρησή σας και επανεκτίμηση του αρχικού σχεδιασμού
  • Καταγραφή του υπάρχοντος εξοπλισμού (όπου κι αν υπάρχει)
  • Site Plan
  • Αξιολόγησή του με διαχωρισμό του χρήσιμου εξοπλισμού
  • Μέτρηση και αξιολόγηση των δικτυακών υποδομών
  • Έκθεση με τον υπολειπόμενο αναγκαίο εξοπλισμό
  • Οικονομικοτεχνική προσφορά

Ειδικά για τη μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων μιας επιχείρησης, σας παρατίθεται μια μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

  • Οθόνες και υπολογιστές αφής διαφορετικών μεγεθών και αναλύσεων (Touch POS, Touch Monitors)
  • Kitchen Display Systems
  • Thermal/Ethernet/Serial/Parallel Printers
  • Fiscal Printers
  • Thermal Restaurant Fiscal Printers
  • Slip Printers
  • Card Readers
  • Scanners
  • Wireless Networks
  • Ταμειακές Μηχανές
  • Ζυγιστικές Μηχανές
  • Φορητά Τερματικά Ασύρματης Παραγγελιοληψίας
  • Φορητά Τερματικά Ασύρματης Παραγγελιοληψίας (Heavy Duty)


ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν: